marți, 22 iulie 2008

Am succes

De ce va mirati?? Chiar am succes. Asta se vede in fiecare zi. Cand trec pe langa studenti ma saluta politicos dupa care ma vb pe la spate ( eu zic ca de bine) voi ce ziceti? Chiar si copilul meu ma admira in meseria pe care o fac, si imi vede performantele si faima pe care o am ca Inginer asa ca s-a gandit sa faca facultatea de sport pe care a si inceput-o.

PS: pauza si revin............... muritorilor

Un comentariu:

jhonny spunea...

deci mai prostule care esti nu pot sa nu iti zic cate ceva despre fapta ta mare care ai realizat.o cu acest blog.In primul rand sa faci tu cate a facut omul asta,sa ai mintea care o are si puterea de a se "zbate" cand altii o "lasa balta" si tot asa multe altele.Daca te crezi asa de important, sau ai fost asa prost de nu ai promovat un examen si te descarci prin prostii din astea atunci ar fi bine/macar politicos sa lasi acest mesaj aici si sa nu il stergi.Sa vezi si tu cum te apreciaza lumea.Fii barbat nu te ascunde dupa aceste insemnari(note).Daca o sa lasi mesajele scrise de fiecare om ce intra aici si cunoaste situatia o sa fii "apreciat cu adevarat".Promit sa dau linkul la cat mai multa lume de parere cu mine.