duminică, 10 august 2008

relaxat

da relaxat!!! ce studentii mei nu stiti ce in seamna relaxat??

Asa sunt eu acum. Mi-am luat salariul si am plecat sa ma relaxez. Si nu prin tarisoara asta amarata, ci prin strainatate.ma relaxez ca la toamna am treaba cu niste nenorociti de studenti. Trebie sa imi incarc bateriile ca sa-i ....... ahh ca asa merita. Sa le f.... viitorul. Sunt mandru cat de dur pot sa fiu. Doar lumea are nevoie de oameni ca mine si de oameni pe care ii invat eu. Ma uit la absolventii din 2008 sa sunt mandru cand vad 2 care lucreaza in domeniul pe care l-au terminat. Am zis doi??? unu....... si ala doar cu un ochi

Va pup!!

Un comentariu:

jhonny spunea...

deci mai prostule care esti nu pot sa nu iti zic cate ceva despre fapta ta mare care ai realizat.o cu acest blog.In primul rand sa faci tu cate a facut omul asta,sa ai mintea care o are si puterea de a se "zbate" cand altii o "lasa balta" si tot asa multe altele.Daca te crezi asa de important, sau ai fost asa prost de nu ai promovat un examen si de descarci prin prostii din astea atunci ar fi bine/macar politicos sa lasi acest mesaj aici si sa nu il stergi.Sa vezi si tu cum te apreciaza lumea.Fii barbat nu te ascunde dupa aceste insemnari(note).Daca o sa lasi mesajele scrise de fiecare om ce intra aici si cunoaste situatia o sa fii "apreciat cu adevarat".Promit sa dau linkul la cat mai multa lume de parere cu mine..Cunosc acest om si nu cred ca merita asa ceva..Am o intrebare ptr tine:tu realizezi ce ai facut?..mai baiatule?.asta deja nu mai este o gluma este un atac direct asupra unei persoane care prin ordin de la minister te poate da in gat(dar cred totusi ca esti prea prost pentru atata bataie de cap.Inca odata fii corect cu acest blog si lasa frate mesajele,nu doar alea de la oameni ce au de zis lectii de viata si alte prostii.