luni, 27 aprilie 2009

Am o minte ingusta !!

Mi-am dat seama ca am putina minte asta ca sa nu spun ca sunt prost.Si de data asta nu o spun studetii ce o spun eu.

PS: Sa-ti dai seama de asa ceva e un semn de inteligenta ! deci nu sunt pierdut!

Un comentariu:

jhonny spunea...

deci mai prostule care esti nu pot sa nu iti zic cate ceva despre fapta ta mare care ai realizat.o cu acest blog.In primul rand sa faci tu cate a facut omul asta,sa ai mintea care o are si puterea de a se "zbate" cand altii o "lasa balta" si tot asa multe altele.Daca te crezi asa de important, sau ai fost asa prost de nu ai promovat un examen si de descarci prin prostii din astea atunci ar fi bine/macar politicos sa lasi acest mesaj aici si sa nu il stergi.Sa vezi si tu cum te apreciaza lumea.Fii barbat nu te ascunde dupa aceste insemnari(note).Daca o sa lasi mesajele scrise de fiecare om ce intra aici si cunoaste situatia o sa fii "apreciat cu adevarat".Promit sa dau linkul la cat mai multa lume de parere cu mine.