miercuri, 22 aprilie 2009

Eu am provocat criza economica

Ce va mirati ? nu ma credeti ? Sunt atotputernic !

Si inca mai sunt in puteri am de gand sa mai provoc niste crize dar mai usoare gen griza de stomac, ficat , cap , neri la studenti. Astea nu-mi consuma prea mult din energie deci pot sa ma concentrez si pe altceva cum ar fi autodistrugere. Cea din urma spun studentii mei ca ar fi cea mai mare reusita a mea si nu stiu de ce!

PS : promit ca am sa vorbesc mai clar ( momentan imi e cam lene sa deschid gura pt a nu-mi consuma din energie)

3 comentarii:

dyanna spunea...

Sinteti foarte simpatic,si chiar scrieti bine.

jhonny spunea...

deci mai prostule care esti nu pot sa nu iti zic cate ceva despre fapta ta mare care ai realizat.o cu acest blog.In primul rand sa faci tu cate a facut omul asta,sa ai mintea care o are si puterea de a se "zbate" cand altii o "lasa balta" si tot asa multe altele.Daca te crezi asa de important, sau ai fost asa prost de nu ai promovat un examen si de descarci prin prostii din astea atunci ar fi bine/macar politicos sa lasi acest mesanj aici si sa nu il stergi.Sa vezi si tu cum te apreciaza lumea.Fii barbat nu te ascunde dupa aceste insemnari(note).Daca o sa lasi mesajele scrise de fiecare om ce intra aici si cunoaste situatia o sa fii "apreciat cu adevarat".Promit sa dau linkul la cat mai multa lume de parere cu mine.Mai fata tu cred ca esti un pic proasta daca tu crezi ca acest om are vreo virgula macar pusa aici.Mancati tot ce vi se da pe tava?chiar daca e un mare c***

Elucu Bratu spunea...

sunt de acord cu jhonny.
Totul e o facatura.
Invidie? Prostie? Cu siguranta.
Oricum se va afla cine sta in spatele acestui blog; oricine il cunoaste CAT DE CAT pe domnul Amarandei realizeaza ca nu este dumnealui cel ce scrie aceste prostii.