marți, 11 noiembrie 2008

imi "place" sa castig bine

Stau momentan pe o caruta de bani si nu va ganditi la prostii pt ca nu iau spaga :)).
Pentru mine e foarte important ca tineretul pe care il educ eu (prin cunostintele mele dobandite in cursul anilor ) sa o duca mai bine in urmatorii ani din acest motiv eu nu sunt in greva.Eu nu vreau marirea salariului cu 50% nu nu.
In schimb vreau altceva ......vreau reducerea orelor pe care trebuie sa le sustina un profesor cu 50%.
Adica daca eu acum pe saptamana 14 ore ( ca nu am mai multe ) as vrea sa raman cu vreo 7 ore si sa fiu tot asa de prost platit cum sunt acum ( 40 -50 mil).

M-am gandit la anul am sa -mi leg o placuta de gat si am sa protestez in fata facultatii si guvernului pentru marirea burselor studentilor ( nu ma cred nici eu ce zic )

PS : cine e Pinochio??

variante de raspuns :

a) un minciunos
b) eu

Un comentariu:

jhonny spunea...

deci mai prostule care esti nu pot sa nu iti zic cate ceva despre fapta ta mare care ai realizat.o cu acest blog.In primul rand sa faci tu cate a facut omul asta,sa ai mintea care o are si puterea de a se "zbate" cand altii o "lasa balta" si tot asa multe altele.Daca te crezi asa de important, sau ai fost asa prost de nu ai promovat un examen si de descarci prin prostii din astea atunci ar fi bine/macar politicos sa lasi acest mesaj aici si sa nu il stergi.Sa vezi si tu cum te apreciaza lumea.Fii barbat nu te ascunde dupa aceste insemnari(note).Daca o sa lasi mesajele scrise de fiecare om ce intra aici si cunoaste situatia o sa fii "apreciat cu adevarat".Promit sa dau linkul la cat mai multa lume de parere cu mine.